Tk: Heritor Aura Automatic

Te koop:
Een hele mooie en bijzondere Heritor Aura met prachtige wijzerplaat en caseback. Hier op HF kom je het niet tegen, en toch is het een prachtig horloge. Heritor is een apart merk, wat gebruikt maakt van betrouwbare Japanse uurwerken (Miyota zegt men), en veel werk maakt van afwerking en bouwkwaliteit. De band is een mooi hoogwaardige leren band. Maar het toppunt van dit horloge is de wijzerplaat: een veelkleurige plaat gemaakt van enamel materiaal en subdial voor dag en datum. De enamel elementen zijn ook terug te vinden op de caseback, die je kunt openklappen zodat het uurwerk dan zichtbaar wordt. Echt bijzonder.

Merk en model: Heritor Aura
Diameter: 44m
Leeftijd: 2017
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 2017
Papieren, doos en eventuele accessoires: Doos en omdoos
Verzendkosten of afgehaald: Ophalen regio Alkmaar of verzenden op kosten en risico koper
Conditie (krassen, werking etc): Echt als nieuw, nauwelijks gedragen
Soort uurwerk en kaliber: Automatisch uurwerk, waarschijnlijk van Japanse origine (Miyota)
Vraagprijs: 100 euro (excl evt verzenden)

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

1 like