TK: Heuer Night Diver 1000 series ref. 980.032L

Te koop (voor liefhebber, van liefhebber):

Merk en model: Heuer Night Diver 1000 series ref. 980.032L
Diameter: 42mm
Leeftijd: begin jaren 80
Papieren, doos en eventuele accessoires: ongebruikte jubileebracelet signed ‘Tag Heuer’
Verzendkosten of afgehaald: bij voorkeur afhalen
Conditie (krassen, werking etc): kast en band zijn in mint conditie. Slechts enkele krasjes naar aanleiding van het afhalen van de band.
Soort uurwerk en kaliber: Quartz
Vraagprijs: Euro 1.850,-

Vind ze maar eens, een praktisch ongedragen Heuer met de gewilde ‘Night Diver’ wijzerplaat. Dit is een eerdere uitvoering vanwege de geschroefde kroon. De kast en de band zijn 100% ongepolijst. De draaibare bezel is dus ook in nieuwstaat. Uiteraard met de originele ‘Heuer’ gesigneerde kroon. De band zal iets nieuwer zijn, maar is wel correct en voorzien van alle schakels (te groot voor mijn 19cm pols). Het horloge is open geweest om de batterij en de pakking te vervangen. Kortom, dit is misschien wel, vanwege de praktisch ongedragen staat, een unieke Heuer Night Diver. Zeer weinig aangeboden.

Lees s.v.p. het artikel op Heuerville voor meer info over het horloge.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Dank voor het kijken!

25 likes

Een upje voor deze bijna NOS Heuer… Bieden mag.

2 likes

Weer even omhoog zo net voor het weekend… Kleine prijsaanpassing Euro 1.650,- voor deze zeldzame Heuer.

4 likes

Waar is die liefhebber van deze vintage, niet veelvoorkomende, in zeer goede staat verkerende Heuer Night Diver? Don’t be shy ;o)

1 like

Een zondagse up voor deze classic Heuer.

Ik sta open voor een redelijk bod.