TK: HFLE2020 nr.26 van 62 - vraagprijs: €425,- incl. verzendkosten of koffie bij ophalen!

Te koop met veel pijn in het hart. Michiel en Twan zijn echt toppers! Ze maken een geweldig product met onwijs veel passie. Echter draag ik het horloge te weinig helaas, heb liever dat een andere liefhebber er dan veel plezier aan beleeft! Daarom mag deze voor een mijn inziens veel te goedkope prijs, maar dat is waar ze op het forum voor gaan. Ondanks de nieuwprijs van €499,- voor het forum en €750,- op de Delft Watch Works site.

Merk en model: HFLE2020
Diameter: 40mm
Leeftijd: december 2020
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: december 2020
Papieren, doos en eventuele accessoires: alles compleet, dwz doos, certificaat en horloge op originele band(dus niet de mesh band)
Verzendkosten of afgehaald: liefst afgehaald, verzending kan ook op eigen risico en de kosten zijn niet bij de prijs inbegrepen
Conditie (krassen, werking etc): nieuwstaat
Soort uurwerk en kaliber: STP-11
Vraagprijs: €425,- excl. verzendkosten

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

9 likes

Veel aandacht, nog geen deal… Prijs blijft staan.

Nog wat foto’s van vandaag, zoals te zien alles aanwezig!

3 likes

Vier de vrijheid met dit horloge van Nederlandse makelij en ontwerp! €425,- inclusief verzendkosten. Goedkoper wordt het niet. €Is al 82,50 goedkoper dan nieuwprijs(inclusief verzendkosten) en €332,50 goedkoper dan andere kleurstelling bij DWW zelf

1 like