TK Horloge banden: Omega, BandRbands, Crown & Buckle, Watchgecko (scroll down)

Te koop. Nieuw / Ongedragen. Alles 50% van originele shop verkoop-prijs. Verzendkosten neem ik voor mijn rekening.

2 x Omega OEM nato zwart.

• Dit is de versie die met de Speedmaster in de doos komt. Voor wie het leuk vindt om de officiële omega nato strap te hebben. 50% van de prijs in de boutique.
  • 31cm.
  • 75 EURO per stuk.

3 x Crown & Buckle perlon strap. Zwart blauw / lichtbruin / blauw. Alleen te koop als set van 3.

• Voor mijn polsen (19 cm) zijn deze bandjes te kort. Let dus even goed op de lengte. 50% van de prijs bij Crown & Buckle.
  • 22cm.
  • 20 EURO voor de set.

1 x Horween Chromexcel leren nato/zulu (van Etsy shop tailoredwatchstraps). Roodachtig/burgundy bruin.

• De echte kleur is net iets roder dan op de foto te zien is. Moeilijk vast te leggen. 50% van de prijs in de shop.
  • 29 cm.
  • 20 EURO

1 like

Alle banden zijn 20mm lug breedte.

Ondertussen is er wat weg en zijn er wat dingen bijgekomen. Hier onder een nieuwe foto van de banden die te koop staan. Alles is ongedragen tenzij anders vermeld. Verzendkosten neem ik voor mijn rekening.

LUG BREEDTE VOOR ALLE ONDERSTAANDE BANDJES 20 mm

1 x Omega OEM nato zwart.

• Dit is de versie die met de Speedmaster in de doos komt. Voor wie het leuk vindt om de officiële omega nato strap te hebben.
  • 31cm.
  • 65 EURO per stuk.

3 x Crown & Buckle perlon strap. Zwart blauw / lichtbruin / blauw. Alleen te koop als set van 3.

• Voor mijn polsen (19 cm) zijn deze bandjes te kort. Let dus even goed op de lengte.
  • 22cm.
  • 15 EURO voor alle drie.

1 x Horween Chromexcel leren nato/zulu (van Etsy shop tailoredwatchstraps). Roodachtig/burgundy bruin.

• 29 cm.
  • 20 EURO.

1 x BandRbands Black classic vintage racing watch strap.

• 120/80 lengte (medium)
  • Een paar keer omgehad maar nog als nieuw
  • 35 euro

1 x Watchgecko Marine Nationale stijl grijze strap met witte streep

• 15 euro

1 x Difues Shell Cordovan leren One-Piece strap zwart.

• 29 cm
  • 50 euro

Duidelijkere foto’s voor geïnteresseerden

De Difues strap. Mooie kwaliteit leren strap handgemaakt door de Etsy verkoper Difues. Het zwart is een héél donker blauw. Dit is alleen onder goede belichting te zien. Zoals hier onder.

De Horween Chromexcel leren nato/zulu van Etsyshop Tailoredwatchstraps. Dit is een wat dikkere robuuste strap.

De BandrBands leren racing strap. Het leer is niet diep zwart maar heeft iets grijzigs met een vintage ‘distressed’ look in het leer.

De Perlon straps. Fijn licht, kleurrijk en koel voor in de zomer.

De marine nationale imitatie van Watchgecko. Voor als je die van Erika net een tikje te duur vindt

De Omega nato. Seatbelt style met Omega logo op de gesp.

1 like

De

• Omega OEM nato strap
  • Bandrbands racing strap

Zijn beiden verkocht.

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.