Te Koop: IWC Pilot’s Watch Automatic 36
Weer eens wat aanpassen in de collectie en daarom zoek ik een nieuwe bestemming voor deze hoogstaande Flieger. Mooie donkerblauwe plaat met bescheiden sunburst, geschroefde en gesigneerde kroon en een voortreffelijke afwerking. De kwaliteit spat je tegemoet.
Merk en model: IWC Pilot’s Watch Automatic 36 (ref IW324008)
Diameter: 36 mm
Leeftijd: april 2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): oktober 2024
Factuur en/of certificaat:
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set met alle toeters en bellen, incl de gebruikte zwarte Santoni crocostrap op de originele IWC vlindersluiting. Horloge komt op een nieuwe handgemaakte large scales croco band. Garantie is de extended versie tot april 2030(!)
Verzendkosten of afgehaald: verzekerde verzending inclusief of ophalen in Zeewolde
Conditie (krassen, werking etc): prima staat, wat miniscule gebruikssporen, loopt ruim binnen COSC specificaties recent op waterdichtheid getest.
Soort uurwerk en kaliber: IWC calibre 35111 met 42 uur power reserve
Vraagprijs: €3750 geen (in)ruil
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald. en: hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien je interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht.