TK: Jacques Lemans N-208a chronograph (Valjoux 7750) nu 700 euro!

Wegens uitdunning collectie en wat meer focus richting een merk, bied ik mijn zeer mooie Jacques Lemans aan. Listprijs van dit horloge bij Jacques Lemans is € 1.895 en dat is dan nog zonder de upgrades die dit uurwerk heeft gehad. Ik ben 2e eigenaar. Het prijskaartje van €1.498 was de verkoopprijs zonder de upgrades.

Merk en model: Jacques Lemans N-208A (Retro Classic automatic Valjoux 7750)

Diameter: 44mm zonder kroon
Leeftijd: 31 augustus 2018
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: februari 2019
Papieren, doos en eventuele accessoires: Full set, dus doos, garantiebewijs, gebruiksaanwijzing.
Verzendkosten of afgehaald: kan allebei
Conditie (krassen, werking etc): zeer goed.

Soort uurwerk en kaliber: Valjoux 7750 elabore met upgrades (zie tekst)

Vraagprijs: 850€

Normaal gesproken is deze Jacques Lemans, af fabriek, voorzien van een Valjoux 7750 Elabore. Dit is op zich al een prima uurwerk, echter de vorige eigenaar heeft deze, af fabriek en tegen meerprijs , een beetje laten opleuken. De volgende zaken zijn op zijn verzoek verbeterd t.o.v. de Elabore;

• Incabloc shockprotection
  • Glucydur Balancewheel
  • Nivarox pallet lever
  • Nivarox escape wheel

Door deze upgrades is het eigenlijk meer een Top uitvoering geworden i.p.v. een Elabore. Het is echt een fantastisch mooi horloge met een mooie dial, dauphine wijzers en de zichtbodem. Het horloge is niet veel (in roulatie) gedragen en dat is ook aan de leren band te zien.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

On the wrist:

8 likes

en up

image

Up een 50 euro er af. De nieuwe prijs wordt 800 Euronen.

image

En omhoog met de Junghaus/Bauhaus-achtige chronograph. In het echt vele malen mooier dan op de foto en in nieuwstaat.

De prijs is aangepast en is nu 750 euro. Weinig geld voor een chrono met een Valjoux 7750 met upgrades (vanaf fabriek)

1 like

Prijs naar 700 euro. Hele leuke prijs voor een bijzonder mooi horloge.