TK: Jaeger-LeCoultre E393/1 K 883

Vanwege financiële ruimte doe ik een paar horloges uit mijn privé collectie in de verkoop. Mocht ik voldoende financiële ruimte hebben, zullen enkele horloges mogelijk weer uit de verkoop gaan.

Hierbij bied ik een prachtige Jaeger-LeCoultre E393/1 K 883 uit jaren '60 aan. Een model welke niet vaak voorkomt en in nog erg goede staat. Laatste service is niet bekend, loopt goed. In maart 2020 nagekeken met een korte notitie hiervan. Deze kan eventueel verstuurd worden.

Hieronder het verplichte lijstje:

Te koop:

Merk en model: Jaeger-LeCoultre E393/1 K 883
Diameter: 35
Leeftijd: uit 1960-1968
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): maart 2020
Factuur en/of certificaat: Geen factuur of certificaat aanwezig, enkel kort papiertje dat hij in 2020 is nagekeken bij horlogemaker.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Geen
Verzendkosten of afgehaald: Beiden is mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): Over algemeen een bijzonder goede staat voor dit zeldzame horloge uit jaren '60. De foto’s zijn onderdeel van de beschrijving. Mochten er meer foto’s wenselijk zijn, dan hoor ik het graag.
Soort uurwerk en kaliber: manufactuur K 883
Vraagprijs: euro 1.750,-

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Hieronder een paar foto’s van vorige verkoper, met toestemming geplaatst. Met name voor uurwerk, na koop is achterdeksel niet meer open geweest.

Zoals eerder genoemd: indien andere foto’s gewenst zijn, dan hoor ik het graag.

28 likes

Up voor deze vintage Jaeger-LeCoultre

Mochten er vragen of meer foto’s gewenst zijn, dan hoor ik het graag!

1 like

Up voor de liefhebber.

1 like

Onder de aandacht :up:

1 like