TK: JLC Reverso Gran'sport

Het kan vreemd gaan, ik dacht dat dit 'm was maar er kwam iets tussendoor. Daarom te koop:

Merk en model: Jaeger-LeCoultre Gran’sport
Ref. 290860

Diameter: circa 27 x 43mm.
Leeftijd: tritium wijzerplaat dus ik denk eerste batch 1998. Wijzers (lichter van kleur) doven vrijwel meteen, de plaat is pompoen verkleurd:

Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: een paar weken geleden tijdens een wilde ruil met een Rolex.

Stalen band gezien? Potdomme een bonk ijzer hoor. Het past mij dus ik denk alle schakels aanwezig:

Papieren, doos en eventuele accessoires: alleen boekjes maar niet het specifieke certificaat.

Verzendkosten of afgehaald: Afhalen regio Sittard/ Maastricht aub. Opsturen kan wel maar dat wil je toch niet?!

Conditie (krassen, werking etc): loopt prima, onderhoud onbekend dus ik adviseer een beurtje mee te calculeren. En er zitten wat oppervlakkige draagsporen. Niets extreems maar ik zou het zo laten. Het is niet nieuw hè.

Soort uurwerk en kaliber: automaat.
Vraagprijs: €3300,- inruil liever niet maar je weet het nooit bij mij he :slight_smile:

Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

14 likes

Hop hop hop €2999,-

1 like

€2750,- en vintage inruil mogelijk
Einde hobby dus schandalig laag voorstel mag ook.

1 like