[TK] Junghans Meister Chronoscope - 027/4528.45 - Blauw op staal

Te koop: Junghans Meister Chronoscope 027/4528.45

Nieuw gekocht in december 2022 en sinds de aanschaf slechts vijf keer gedragen. In de praktijk kies ik toch steeds voor vintage. Zonde dat dit mooie horloge niet meer gedragen wordt, dus hopelijk gaat het naar een liefhebber die het wel de welverdiende polstijd geeft.

Merk en model: Junghans Meister Chronoscope (027/4528.45)
Diameter: 40.7 mm
Leeftijd: Dec 2022 nieuw gekocht
Papieren, doos en eventuele accessoires: Volledig compleet (Papieren, doos, alle schakels)
Verzendkosten of afgehaald: Beiden – afhalen voorkeur, verzenden op risico koper
Conditie (krassen, werking etc): Vrijwel als nieuw, zie foto’s, ook geen kleine krasjes op de sluiting kunnen ontdekken.

Soort uurwerk en kaliber: Automatic Junghans Calibre J880.1
Vraagprijs: Een strakke 1.340,- (via bankoverschrijving, geen ruil)

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Junghans gif

19 likes

Wel reactie maar geen deal, prijs naar 1.250,- voor deze vrijwel ongedragen Chronoscope.

*(foto van internet)

6 likes

Up en prijs naar €1.150

Up en prijs naar 1.050,-

Om de prijs verlaging kracht bij te zetten twijfel ik tussen:

‘Anders houd ik hem zelf’
‘Alleen deze week voor deze lage prijs’
‘Anders zet ik hem te Koop buiten het forum’

Oh ja en ook ‘hij ligt niet in de weg’ tegen low ballers

‘Doe een bod, ik bijt niet’ gaat zoiezo niet op dus dat zet ik er niet bij.

Hmmm ik denk toch dat ik ga voor een eenvoudige up.

6 likes

Up en prijs naar 1.030,-

Doe een bod ik bijt niet (hard)

3 likes

999,- sla je slag

1 like

Wel reacties, maar (nogsteeds) geen doorpakkers.

Prijs naar 980,-

1 like