TK: Junghans Meister Telemeter Chronoscope

Omdat het toch weer begint te jeuken, verkoop ik mijn Junghans Meister Telemeter Chronoscope. Ik heb het horloge ongeveer een jaar geleden gekocht en regelmatig met veel plezier gedragen. Het is een prachtig mechanisch horloge met bijzondere dieptewerking door de dieper gelegen sub-wijzerplaten van de seconde- en chronograaf wijzers. De zwarte wijzerplaat heeft daarnaast telemeter schalen waarmee diverse snelheden kunnen worden gemeten.

Het is een gebruikt horloge, maar uiteraard altijd met grote zorg behandeld. Het horloge is slechts een kleine twee jaar oud. Er zit nog garantie op (tot augustus 2019).

Circa 3 maanden geleden heb ik het ‘glas’ laten vervangen omdat er bij de ‘3’ een krasje op zat. Het ‘glas’ is gemaakt van Plexiglas met SICRALAN coating. Verder is het horloge waterdicht tot 3 atmosfeer (spatwaterdicht).

Naast het originele Junghans zwart lederen bandje, krijg je er ook een handgemaakte band bij van reptielenleer. Hiermee verandert de uitstraling van het horloge compleet. Het is net waar jouw voorkeur naar uitgaat.

Het rijtje met de info:
Merk: Junghans
Type: Meister Telemeter Chronoscope
Leeftijd: augustus 2017
Uurwerk: ref 027 3381 44
Diameter: 41 mm
Staat: erg goed, vrijwel geen gebruikssporen
Levering: komt geheel compleet met houten Junghans kist, ombox en ombox van de ombox :blush:. Garantiebewijs en factuur horen er ook bij.
Specificaties:

• Mechanisch uurwerk J880.3
  • Chronograaf en Tachymeter
  • Powerreserve tot 40 uur
  • Ronde Edelstalen kast
  • Zwarte wijzerplaat met witte en rode accenten
  • Uren, Minuten, Seconden,
  • Plexiglas met SICRALAN coating.
  • Edelstalen band
  • Waterdicht tot 3 ATM SPAT waterdicht
  • Diameter kast: ca. 40,8mm
  • Hoogte kast: 12,6mm

Overdracht: persoonlijk regio Nijmegen

Prijs: €1175

12 likes

Up

Omhoog en een prijsaanpassing naar 1125 euro.

1 like

En up. Prijs is 1100 euro

En omhoog.
Price drop naar 1050 euro

en weer omhoog.
interesse gehad, maar de juiste is er nog niet bij.

Ik sta open voor biedingen, maar houd het netjes :sunglasses:

1 like

Hop

up

En nog eens omhoog :blush:

2 likes

Nog eens omhoog. Én een correctie… ik zie dat ik in de omschrijving heb opgenomen dat er een ‘edelstalen band’ bij zit. Dat is een copy paste fout. Er zitten 2 lederen bandjes bij. 1 origineel van Junghans en 1 handgemaakte. Hieronder voor de duidelijkheid een foto:

:raised_hand_with_fingers_splayed:

De prijs scherp ik nog maar eens aan: 1000 euro. Scherper wordt het niet.

en nog maar eens omhoog :slight_smile:

nog eens onder de aandacht :gift:

1 like

Interesse? Stuur dan aub een persoonlijk bericht. Bieden mag :grinning:

Omhoog en een extra scherpe prijs van 950 euro

1 like

Nog een laatste up, anders weer terug in de verzameling.

Pak je kans :slight_smile:

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.