TK: Katabami, The 36mm ''AgeYourself''

I.v.m. indunnen collectie mag dit horloge vertrekken. Ik merk dat dit horloge het toch niet wint van andere horloges in mijn collectie. Dat is erg jammer gezien het feit dat deze homage, geïnspireerd door de 1016, zeker gedragen mag worden met deze custom dial en wijzers. Dit ga je niet nogmaals terug zien.
Hopelijk neem je het over en draag je het als beater o.i.d. om het extra karakter te geven.

Bij deze het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Katabami, The 36mm ‘‘AgeYourself’’.
Diameter: 36mm
Leeftijd: 07-2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 07-2023
Factuur en/of certificaat: Geen.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Met Japanse Pottery Box zoals afgebeeld.
Verzendkosten of afgehaald: Kan allebei. Verzendkosten voor koper.
Conditie (krassen, werking etc): Gedragen, zoals het hoort.
Soort uurwerk en kaliber: NH35A
Vraagprijs: €500 excl. verzending. Nieuwprijs is €880 excl. verzending.

Review van het horloge:NA: Katabami, The 36mm ''AgeYourself''

Review(s) over mij: Sion & Sion (als iemand het kan samenvoegen zou het fijn zijn.)

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

15 likes

Up. Wie is geïnteresseerd en wilt meer weten, zien of is het niet eens met de prijs?

(Foto van de horlogemaker voor montage)

2 likes

Up. €475 excl. verzending.

1 like

Up.

€450 incl. verzekerd verzenden. 50% goedkoper dan de nieuwprijs.

2 likes

Up voor dit horloge waar je meerdere malen op een dag naar gaat staren.

2 likes

Up voor deze unieke 1016 Homage met een ‘one of a kind’ wijzerplaat en wijzers. Voor de helft van de nieuwprijs.

Up. €450 incl. verzekerd verzenden is echt de absolute bodem voor deze one-of-a-kind 1016 Homage.

2 likes

Up.

Up.

Up. €450 incl. verzending voor de meest unieke 1016 homage die je ooit zult zien.

Zucht… Laatste up.
€425 incl. verzending.

1 like