TK: Kaufmann Magnum Chrono (123/1000)

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop, wegens verkleinen collectie maar ook vooral het toewerken van een grote aanwinst.
De bijzondere Kaufmann mag weg. Het is niet een allerdaags horloge merk want ze maken normaal lederen banden. Maar bij het uitgeven van dit horloge zijn de kantjes er niet afgelopen.
Deze serie is gelimiteerd tot 1000 stuks en je ziet ze zelden te koop.

Wat bijzonder is, is de combinatie van een Valjoux 7750 (gedecoreerd!) met een aparte 38mm! kast. De kast zelf is ook nog eens voorzien van een schroefkroon en schroef pushers.

Zoek je iets bijzonders kijk dan dus hier eens naar.

Merk en model: Kaufmann Magnum Chrono
Diameter: 38mm
Leeftijd: onbekend
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): maart 2022
Factuur en/of certificaat: Nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: incl klein boekje en mooie houten doos.
Verzendkosten of afgehaald: beide mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): netjes maar een paar krasjes op de kast. Geen diepe krassen of butsen
Soort uurwerk en kaliber: Valjoux 7750 met custom rotor en gedecoreerd.
Vraagprijs: 500 euro

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object.

Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

17 likes

Niemand met een kleinere pols die ook eens met een mooie valjoux 7750 rond wil lopen :grin:

3 likes

Up! Bieden maar!

Prijsaanpassing naar 450 euro.

Omhoog :+1::rocket:

Inruil mag! Doe een goed voorstel

Uppie

Beetje lager nog 425

Waar vind je een gedecoreerde 7750 in een zeldzaam kleine kast van 38mm met schroef kronen en schroef pushers tegenwoordig?

4 likes

Veel mensen die er even over nadenken maar geen doorpakkers

Hij loopt nog prima

Up :+1:

Zondag avond up!

Ruilen, inruilen, cash up en down het kan allemaal :wink: