TK: King Seiko 44-9990 (SS) 2nd (April 1968)

Het verplichte rijtje:

Merk en model: King Seiko 44-9990 2e Generatie Water Proof
Diameter: 36,5 mm (zonder kroon)
Lug to lug: 43,5 mm
Leeftijd: 54 jaar
Soort uurwerk en kaliber: 44KS
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Oktober 2021, zelf geïmporteerd uit Japan.
Verzendkosten of afgehaald: Enkel verzending
Vraagprijs: 1.275 euro

Conditie (krassen, werking etc): Uiteraard in erg goede maar gebruikte staat maar met een fenomenale wijzerplaat die in absolute nieuwstaat is. Het horloge kreeg nog een beurt voor hij naar Europa kwam en is verder in originele staat met originele kroon (zeldzaam), glaasje en medaillon.

Het was het resultaat van een lange zoektocht. Maar uiteindelijk heb ik toch niet zo’n klik met de 44-9990 als met mijn andere King Seiko’s. Daarom mag hij naar een nieuwe eigenaar. Het horloge werd vervaardigd in het laatste productiejaar van de 2e generatie KS 44 en komt met een relatief lange strap zonder stiksels die erg complementair is met de stijl van dit horloge en een imitatiegesp van de originele.

Mochten er nog vragen zijn hoor ik het graag.

Mvg Pieter

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

35 likes

Terug even onder de aandacht :wink:

1 like

Voor ik het vergeet, nog eens naar boven. :wave:

2 likes

Thursday up :love_you_gesture:t3:

3 likes

Nog eens naar boven :wink:

3 likes

UP! Prijs bespreekbaar :wink:

1 like

:up:

1 like