TK: Lading nieuwe Vostoks en onderdelen € 150 (1 koop)

Te koop :

Merk en model: Vostok Amphibian
Diameter: 40
Leeftijd: nieuw
Papieren, doos en eventuele accessoires: Doosjes en boekjes
Verzendkosten of afgehaald: Gezien huidige situatie heeft verzenden mijn voorkeur.
Conditie (krassen, werking etc): Alles nieuw en ongebruikt op een horloge na.
Soort uurwerk en kaliber: Automatisch
Vaste prijs: 150 euro

X aantal maanden geleden deze horloges besteld en een week geleden binnen gekomen. Had allerlei wilde plannen met deze Vostoks wat nu helaas ingekakt is. Dit komt mede door mijn interesse voor het merk Poljot en heb daar intussen meerdere van aangeschaft. Deze zullen dus geen draagtijd krijgen en dat is zonde. Heb alles besteld voor een kleine 180 euro en wil daar graag 150 euro voor terug willen hebben. Alles is ongebruikt, bracelets zitten nog in plastic. Er komt een extra Vostok bij (met grijze dial en oranje sec. wijzer)
Deze is echt even voor een hobbyist. Uurwerk loopt prima tot 5 over 1. Dan blijft hij stil staan. Verzet je de tijd dan loopt hij weer mooi door. Heb er zelf even naar gekeken, maar heb er te weinig verstand van.

Voor vragen pm mij gerust.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

3 likes

Dit was een snelle sale.

Bedankt HF en koper