TK: Lekkere Roamer Compétence Tonneau - full set/mei 2018

De voosjaarsopruiming gaat nog even door en ook deze lekkere Roamer mag het nest verlaten. Het gaat om een Roamer Compétence Tonneau. Zelden zie ik deze voorbij komen.
Ik heb de Roamer in mei 2018 gekocht dus nog vollop in de garantie.

Het is een limited edition, nummer 486 en verkeerd in als nieuw staat. Ik kan zelf geen krasjes of iets dergelijks ontdekken. De Roamer heeft een super strakke saffier en komt met twee leren banden. De originele zwarte met vouwsluiting en een blauwe, die ik zelf heel tof vind staan. Kortom echt een topper. Waarom doe ik hem eigenlijk weg, omdat er nog zoveel meer moois is :smiley:

Verdere details

• Full set Nederlands geleverd in mei 2018
  • Valjoux uurwerk ETA 7750
  • Saffierglas, mooi rond in lijn met de kast, gewoon prachtig
  • Mooie 40 mm diameter

Vraagprijs is 650 euro, maar doe gerust een bod als ik deze zeldzame beauty te hoog in heb geschat.

En dan nu de foto’s

Bedankt voor het lezen.

7 likes

Een prachtig cadeau (voor jezelf) deze Tonneau!

Doe mij gerust een goed (ruil)voorstel, ik heb een open mind en bijt niet.

Een prachtig en kwalitatief super horloge voor een prachtig weekend. Wie maakt mij los :smiley:

Weekendup, ik sta open voor een goed bod, dus geen Marktplaatsbod, dan komen wij er best uit.

1 like

Zaagmans is weer langs geweest, dus tijd voor extra aandacht van deze unieke beauty.

Mag op slot, verkocht aan een forumlid. Bedankt en veel plezier met de Roamer.

1 like

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.