TK: LENZERS Chronograaf

Te koop voor een gesoigneerde heer die graag een grotere horloge wil dragen dan zijn buurman met een duidelijke en zeer overzichtelijke wijzerplaat. Dan is deze beauty een kansgrijper !!
Een lenzers rosé-gold chronograaf.
Kastafmeting 43 mm. (Zonder kroon) met gebold mineraal glaasje. Verschroefde bodemplaat en verschroefde kroonhoofd. Japans myota quartz precisie uurwerk wat zeer goed loopt en alle funkties werken naar behoren. Datumaanduiding op de 4-positie met als extra een 24-uursaanduiding. Zwarte wijzerplaat met gouden indicen en zeer duidelijke wijzers. Een minpuntje de O-reset staat niet geheel in de midden (duidelijk te zien op foto 2. Het horloge heeft een originele 22 mm lederen band met croco-print met roségold LENZERS deployment-sluiting met logo. In verband met het C-virus gaat de voorkeur uit naar verzending TNT-Post (aangetekend) met www.tracktrace.nl voor kosten en risico koper.

Vraagprijs € 90–

Hierna volgt een aantal foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

3 likes

Een puike chronograaf voor een beginnend verzamelaar. :star_struck:

Up voor deze golden boy :star_struck:

Wie gaat ermee schoot ?

Omhoog deze zomer shiner :smiley:

Up en een pricedrop naar € 75-- veel klok voor weinig.

Upje naar boven :grinning:

Ik heb hem iemand kadoo gedaan :laughing: dank HF een slotje graag.