TK Longines Hydroconquest chronograaf automatic 300m

Deze zomer aangeschaft via het forum. Echter door de komst van mijn nieuwe Breitling SOH II chronograaf komt deze niet uit de doos en mag hierdoor het nest verlaten. Bijzonder mooi horloge en ook nog eens een mooie techniek (column wheel chrono). Met toestemming van vorige eigenaar mag ik de foto’s gebruiken, horloge is bijna niet gedragen en staat is ongewijzigd.

Merk en model: Longines L3.744.4.96.6 HydroConquest Automatic Chronograph.
Diameter: 41mm
Leeftijd: 8-2018, gekocht bij Longines geautoriseerde dealer (The Watch Collection, Birmingham Airport UK).
Papieren, doos en eventuele accessoires: doos, papieren en alle schakels voor de metalen band.
Verzendkosten of afgehaald: bij voorkeur afhalen, anders verzekerd verzenden (kosten koper)
Conditie (krassen, werking etc): Praktisch nieuwstaat (95/100) – een enkel haarlijntje op de gepolijste delen en een scuffmark waar de fold-over van de sluiting de band raakt bij het openen. Geen krassen, putjes, of andere beschadigingen; ook glas en bezel zijn flawless.
Soort uurwerk en kaliber: Longines L688 met column wheel chronograph, 27 juwelen en 54 uur gangreserve.
Vraagprijs: 1150 euro. Ik ben niet geïnteresseerd in ruil (sorry maar ben echt aan het indikken)

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

21 likes

En up

En up…

inruil van seiko green alpinist met bicolor jubilee is mogelijk ( wel met cash-up van jouw kant)

Up_Arrow-1

image

1 like

image

En up…

Even opnieuw onder de aandacht…