TK: Lorier Hydra SIII

Echt een leuk horloge, maar de onrust is groot en ik ben in een soort zwart gat beland van Japanse high accuracy quartz horloges. Deze zal daarom nog maar weinig draagtijd krijgen, ondanks de recente aanschafdatum.

Merk en model: Lorier Hydra SIII
Diameter: 41mm
Leeftijd: Augustus 2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Augustus 2024
Factuur en/of certificaat: Beide aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set, inclusief travelpouch, tubetje Polywatch en grijze Wolbrook tropic
Verzendkosten of afgehaald: Ophalen omgeving Rotterdam of verzenden op kosten van koper
Conditie (krassen, werking etc): Paar deskdive krasjes op de clasp, maar verder is hij puntgaaf
Soort uurwerk en kaliber: Miyota 9075
Vraagprijs: 650

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

5 likes

Up, prijs naar 600.

1 like

Mag weg voor een mooi bod of een ruil met een Marathon Steel Navigator of Seiko SNE573.

Mag nog steeds de deur uit. Ik wil kleiner. Doe een leuk bod.

1 like

Up en prijs naar 550 of een leuk bod.

Up voor deze leuke duiker met flyer GMT. Wie komt er met een leuk bod?

Deze mag nog steeds de deur uit. Wie dit een leuk bod.

Up

Up