TK: Lycke Watch - Chronograaf - Landeron 48

Ik verkoop er nog eentje uit mijn chronografen-familie.
Ditmaal een Lycke Watch met een Landeron 48 werkje.
Het horloge liep niet lekker enkele weken geleden, dus heeft een nazicht gekregen bij mijn hobby-horlogemaker. Loopt toppie, en de chrono-functie doet het zoals het moet. Let ook op de mooie blauwe tachymeter :small_blue_diamond:
De vergulde kast en de plaat zijn netjes. Enige beschadiging op de plaat zit op 9uur, zoals te zien is op de foto’s.

Merk en model: Lycke Watch
Diameter: 37mm zonder kroon.
Leeftijd: Geen idee, ik vermoed eind jaren '50, misschien net begin '60.
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2022
Factuur en/of certificaat: N/A
Originele doos en/of eventuele accessoires: Komt op een rood-bruine lederen band. Kalfsleder. Met vergulde gesp.
Verzendkosten of afgehaald: Af te halen nabij Antwerpen, BE. Verzenden is mogelijk op kosten en risico van de koper;
Conditie (krassen, werking etc): Mooi, zie beschrijving bovenaan.
Soort uurwerk en kaliber: Landeron 48
Vraagprijs: 335 EUR
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

25 likes

Up!

3 likes

Up! De prijs is bespreekbaar!

3 likes

Up!

2 likes

Hij is er nog hoor.
Ik maak er 300 EUR rond van.

Up! Een net bod is welkom. Niet veel zin om er elke paar dagen een tientje af te tikken. :slight_smile:

UP!

Zondags upje voor deze knappe chrono!

up.

Toch nog eens om de pols vandaag.

1 like

Ik up hem nog eens… zoals gezegd wordt een goed bod overwogen.

1 like

Up :hatching_chick:

Ik verlaag de prijs een laatste keer naar 280 EUR.