Tk: manchetknopen vintage horloge uurwerkjes

Na lange tijd heb ik weer eens wat geknutseld.

Super leuk natuurlijk met het oog op de komende feestmaanden, je kan er niet vroeg genoeg bij zijn met leuke cadeau ideeën.

Het zijn dus manchetknopen gemaakt met vintage horlogeuurwerkjes, zeer uniek en zeker een goed gespreksonderwerp.

Ik heb maar een paar setjes, dus weg=pech!

Ik heb ovale knopen welke een wat kleinere knoop is, ze meten 15x13mm. De uurwerkjes zijn mooi bewerkt met een gravure erop wat zorgt voor een zeer chic geheel.
image

De tweede soort is de klassieke ronde knoop in 16mm, eveneens met een mooie gravure op de bruggen om zo schitterend in het licht te spelen.
image
image

De knopen komen in een luxe geschenkverpakking zoals op onderstaande foto:
image

Prijs zit op 17,50 euro per setje exclusief verzenden.

18 likes

Deze mogen omhoog.

Ik heb nog 2 doosjes dus kan nog 2 setjes leveren!

1 like

Alle doosjes zijn inmiddels op, evenals de ronde knopen.
Forum bedankt!

3 likes

Ik heb weer een paar setjes ronde knopen gemaakt (4 stuks!) en ik heb weer doosjes.
Dus de ronde knopen zijn weer beschikbaar evenals de rechthoekige knopen met genevestrepen!

De rechthoekige knopen meten 14x18mm en hebben dus mooi chique geneve strepen over de breedte, dit zorgt voor een erg chic geheel en staat erg mooi!

En een leuke foto van de ronde knopen:

Voor de ronde zit de prijs op 17,50 per setje, voor de rechthoekige op 15 euro per setje!

Het zijn geweldige cadeau’s voor o.a. sinterklaas of kerst! Dus wees er snel bij!

6 likes

Ik heb nog maar een paar rechthoekige setjes, op=op! 15 euro per setje of 10 euro exclusief doosje.

Rond en ovaal zijn inmiddels op.

2 likes

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.