TK: Marathon SS Band (WW005005CA)

Beste HF’ers,

In de verkoop: De stalen band die ik voor mijn Marathon TSAR had gekocht!

Ruim twee weken terug gekocht, héél erg kort [uren, niet eens dagen] aan het horloge gehad. Ik krijg er geen klik mee. Dan liever naar iemand die er wél plezier van heeft, aan de kwaliteit ligt het niet. Die is TOP! De band is uiteraard in nieuwstaat en weer verpakt in de originele verpakking. Drie schakels zijn er tussenuit gehaald (mijn polsmaat 17,5cm), die krijg je er los bij. De spingbars (20x1,8mm) zaten/zitten er niet bij.

This genuine Marathon Stainless Steel Bracelet is designed to perfectly fit the case & 20mm lugs on the GSAR, TSAR, and SAR watches. Features the Marathon superior floating double screw link system, and includes Diver’s extension on buckle.

Vraagprijs: 220 euro (excl. verzending naar eigen keuze/risico).

Afhalen in regio 't Gooi kan natuurlijk ook, zorg ik uiteraard voor de koffie… :slight_smile:

…bedankt voor de interesse! :ok_hand:

De plaatjes komen uit mijn NA.

1 like

Up!

Ps Funfact: Via de Duitse Amazon betaal je tegen de 400 euro voor dit bandje. :smiley:

Niemand hè? Was er al een beetje bang voor, …nou ja toch nog maar even in 't zicht zetten.
Dus ûh, UP! :wink:

Pompidom… :sunglasses:

Toch maar weer even onder de aandacht! Wie weet, loopt er ergens nog een Marathon SAR rond die wél graag aan het staal gaat… :wink:

Wow! Ruim 400 euro via Amazon… ik zou het wel weten? :wink:

1 like

…hij is er nog, keurig als nieuw ingepakt. Ligt niet in de weg hoor, maar ik schop hem even in het zicht voor het geval dat iemand ineens aandrang heeft deze prachtige band te kopen voor zijn/haar Marathon SAR. :sunglasses:

Even een schoppie doen, bandje is er nog… ‘t horloge trouwens ook maar die staat niet te koop. :wink:

onhold_1

Mijn TSAR (die eigenlijk helemaal niet te koop stond…) gaat incl. deze band komende vrijdagmorgen een andere liefhebber treffen, leuk! :slight_smile:

2 likes

@jur, mag op slot. Dank HF & koper!

1 like

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.