TK: Meistersinger Circularis CC308 - recent onderhoud

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop : toch wel een best unieke Meistersinger, de Circularis. Een handwinder met een prachtig binnenwerk van Meistersinger die volgens de MS website niet meer te krijgen valt. Heb wel eens geprobeerd om het horloge omgedraaid te dragen want wat een binnenwerk, maar dan keken mensen toch wat vreemd… Sunburst wijzerplaat die allerlei tinten blauw kan tonen.

Horloge is geserviced door Meistersinger eind maart via Ron Sonders, dus hoef je je geen zorgen over te maken. Komt op de band zoals afgebeeld en je krijgt er nog een vouwsluiting en een blauwe lederen band bij, maar die zijn niet in perfecte staat.

Merk en model: Meistersinger Circularis CC308
Diameter: 43
Leeftijd: 2017
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar):
Factuur en/of certificaat: geen factuur maar wel 1 jaar garantie op het onderhoud
Originele doos en/of eventuele accessoires: (om)doos en boekjes
Verzendkosten of afgehaald: kan afgehaald worden in Antwerpen of natuurlijk verzonden
Conditie (krassen, werking etc): 95%, prachtige staat
Soort uurwerk en kaliber: MSH01, in-house binnenwerk met twee ‘barrels’ die voor een power reserve van maar liefst 120 uur zorgen. Fantastisch om naar te kijken.
Vraagprijs: 2450

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

18 likes

Bumpje

1 like

Bumpje. Prijs naar 2350, heb iets anders op het oog…

Up

Up

Up 2300. Met een goed bod komen we er misschien ook wel uit!

1 like

Up