TK: Meistersinger NeoQ

Te koop: Meistersinger NeoQ

In verband met een Grand Seiko incoming moeten er een paar horloges vertrekken waaronder de Meistersinger NeoQ.

Ideale manier om kennis te maken met het einzeiger concept, en doordat het horloge een secondenwijzer mist heb je ook geen last van een tikkende wijzer. Het horloge is nog in zeer goede staat en naast wat haarlijntjes op de lugs kan ik niks ontdekken op horloge. 36mm lijkt klein, maar door ontbreken van de bezel draagt het horloge als een 38mm.

Het horloge komt op een zo goed als nieuwe Hirsch Osiris Nubuck en een milanese band.

Merk en model: Meistersinger NeoQ
Diameter: 36mm
Leeftijd: <1 jaar oud
Papieren, doos en eventuele accessoires: Doos, milanese band en Hirsch Osiris aanwezig.
Verzendkosten of afgehaald: Voorkeur gaat uit naar verzending tijdens deze periode
Conditie (krassen, werking etc): 9/10
Soort uurwerk en kaliber: Quartz
Vraagprijs: 310 Euro
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

10 likes

Het horloge is weer beschikbaar. Prijsverlaging naar 290 euro i.v.m het ontbreken van een keeper op de lederen band.

2 likes

Verkocht.