TK: Minerva Pythagore - Anniversary dial (zeldzaam)

Te koop:

Merk en model: Minerva Pythagore - Anniversary dial
Diameter: 38mm
Leeftijd: 2004 (schatting, gezien dit de laatste versie is van de Anniversary reeks)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 2020
Papieren, doos en eventuele accessoires: Doos + omdoos
Verzendkosten of afgehaald: Beide is mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): Als nieuw, rating: 98% Zie foto’s ook oa de band is origineel en als nieuw
Soort uurwerk en kaliber: Calibre 48 Manufacture (laatste versie met perlage onder de brug + zwanenhals regulator)
Vraagprijs: € 3995,-

Bidle, heeft 9 jaar geleden een uitgebreid stuk geschreven over dit specifieke horloge van Minerva. Deze post is echt de moeite waard qua achtergrond informatie en schitterende foto’s. Ik vond de plaat lastig vast te leggen (vangen). Review Minerva

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

29 likes

Inruil op een Rolex Datejust (vintage) eventueel mogelijk! Wel één met een scherpe kast en algehele goede staat. :wink:

Prijsaanpassing € 3750,-

Ik sta eventueel ook open voor andere ruilvoorstellen, verras me maar! Wellicht zit er wat tussen :smiley:

On hold! :partying_face:

VERKOCHT, bedankt :pray:t3:

Helaas niet via het forum, hij is geland in de US of A.