TK: Moshi Talking clock

Omdat ik hem niet gebruik en dat zonde vind mag deze leuke klok weg:

Hele leuke en strakke voice controlled clock - ja het is een gadget maar wel eentje dat stijlvol oogt op een bureau of onder de flatscreen in de woonkamer.

Werkt volledig in het Engels en vraagt wel een beetje oefening van de gebruiker. Goed articuleren en niet te zachtjes spreken.

Uiterlijk ziet de klok er erg netjes uit en is volledig functioneel. ( maar alles hangt af van je Engels natuurlijk…
Op de achterzijde staan knopjes om de klok in te stellen.
Hij werkt op 3 AAA’s .

Om de klok volledig in de luistermodus te laten werken is er een netstroom-kabeltje bij ( US ) maar ik lever een eu adapter mee.

Je kan de klok ook met je stem instellen, maar dat is minder handig: in die modus verstaat hij je soms verkeerd, dus kan je dat beter effe doen met de knopjes achteraan. Op 1 minuut gedaan.
Dan, wat doet ie ?

Je moet hem triggeren met de woorden “hello moshi!”
Je kan ook heel lichtjes tegen de bovenzijde van het LCD scherm duwen en dan zegt ie ook de tijd.
TIJD
DATUM ( dag, maand, jaar )
TEMPERATUUR ( het is dus ook een goede thermometer - je kan dus gewoon effe vragen wat de temperatuur is )
ALARM
NIGHT LIGHT = wisselende kleuren - zeer hoog “STAR TREK” gehalte
SLAAPGELUIDEN ( 3 sleep sounds )
Omdat het een interactieve pratende klok is leek mij het zinvol om dit te filmen ipv gewoon een foto te plaatsen.

Alles op een rijtje ( uit de manual )

Today’s Date Gives you the current room temperature - in either Celcius or Fahrenheit
Temperature Tells you the current date - complete with weekday, month, and day
Set Time Sets the time - by voice of course
Alarm Tells you the time the alarm is set for
Set Alarm Sets the alarm - again by voice
Alarm Sound Choose from 3 available alarm sounds - Chime, Chirp, or Bell
Turn off Alarm Turns off the alarm; gives current time, date, & temperature
Play Sleep Sound Plays 5 minutes of your sleep sound - to help you relax and drift off to la-la land
Sleep Sound Choose 1 of 3 available sleep sounds - water, birds, or waterfall
Night Light Turns the night light on or off
Help Accesses a comprehensive Help menu - to make sure you remember every available feature

Vraagprijs is 75 euro. Op te halen bij mij in Zeeuws Vlaanderen of verzenden op kosten koper.

Hier wat foto’s:

1 like

Upje voor deze geinige klok. Elk serieus bod wordt overwogen.

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.