TK Nieuwe Omega Bullhead Rio 2016 limited edition

Te koop

Merk en model: Omega Bullhead Rio 2016 limited edition
Diameter: 43mm
Leeftijd: 2015
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 19/08/2015 (eerste eigenaar)
Factuur en/of certificaat: Met alle originele pasjes en boekjes
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full Set, doos, omdoos, pasjes, pasjeshouder, instructieboekje, Rio 2016 Certificate of Authenticity
Verzendkosten of afgehaald: Afspreken op neutrale locatie in het midden van het land
Conditie (krassen, werking etc): Volledig ongedragen met stickers op de achterkant (wristshots voor illustratie op 18cm pols)
Soort uurwerk en kaliber: Omega Kaliber 3113
Vraagprijs: 7750

Dit horloge is volledig nieuw. Het betreft een full set die ik in 2015 kocht als belegging (… :sweat_smile:) voor 8600 euro. Het model is in een oplage van 316 stuks wereldwijd geleverd. Naar mijn weten is dit de enige in Nederland. Hij is aangeschaft bij de Tourbillon Omega Boutique in de P.C.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

24 likes

Up up and away!

Ultiem horloge voor een zeldzame omega verzamelaar! VP is lichtelijk bespreekbaar.

1 like

Up!

Up en prijs down naar 7450!

1 like

:up: :arrow_double_up: :arrow_double_up:

:up:

https://api.watchville.co/v2/posts/68388/click
De beste Olympics Special Edition!

Volgens het bovenstaande artikel!

2 likes

Up!

Weekend up!