Tk: Nomos club 36 nieuwstaat, !bodemprijs!

Te koop mijn Nomos club 36. Dit horloge mag helaas vertrekken omdat dress horloges niet bij mij passen.

Ik ben de eerste eigenaar en het gaat om een full set. Ik heb een extra gaatje in de band gemaakt voor mijn 17cm pols vanwege de band erg lang is.

Merk en model: Nomos club 36
Diameter: 36mm
Leeftijd: een paar maanden
Papieren, doos en eventuele accessoires: full set!
Verzendkosten of afgehaald: ophalen of verzendkosten koper
Conditie (krassen, werking etc): nieuwstaat 99/100
Soort uurwerk en kaliber: alpha manual
Vraagprijs: €899 (lijkt mij een nette korting tov de list prijs €1080)

Foto’s aanklikken voor scherpte!

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Bij vragen of opmerkingen stuur gerust een pb!

24 likes

Upje

Voorkeur gaat uit naar verkoop maar als je eventueel iets leuks te ruilen hebt hoor ik het graag!

Up, prijs aanpassing naar €895 incl aangetekende verzending. Geen geld voor een zo goed als nieuw horloge!

1 like

Al heel veel interesse gehad maar nog niemand die de knoop doorgehakt heeft. Ik heb wat anders op het oog en heb daarom geen interesse meer in ruilopties (tenzij een seiko mm200).

Een goed bod wordt altijd in overweging genomen!

Upje en voor het weekend een stevige prijsverlaging naar €860 inclusief aangetekende verzending!

Upje maar weer eens.

Had toch verwacht dat hij nu al weg zou zijn…

Om de prijs wat bij te stellen en aantrekkelijker te maken mag hij gelijk naar de bodem van €830 inclusief aangetekende verzending! Voor een horloge die ik zelf maar 6 a 7 keer gedragen heb waarvan de helft binnenshuis.

Lager wordt het niet anders houd ik hem zelf.

5 likes

Upje!

Wie neemt deze perfecte allrounder van mij over!
Mooie maat, 100m wr, inhouse uurwerk en een echte bandenswapper. Wat wil je nog meer!

4 likes