TK: Nomos Club Campus 38 Absolute Grey

Te koop:

Nomos Club Campus 38 grey. Een prachtig horloge maar hij moet helaas plaats gaan maken voor een potentieel ander horloge. Ik heb het horloge gekocht bij Juweliershuis Aalbers in Velp (Officiele Nomos dealer). De nieuwprijs was/is 1200 euro en voor die 1200 euro krijg je ongelofelijk veel waar voor je geld (afwerking, uurwerk etc). Het horloge is in zeer goede staat maar heeft wel wat gebruikssporen. Er zitten wat hele lichte swirls op de bezel en aan de onderste zijde een paar krasjes (heb iets licht geraakt maar wat weet ik niet, zie foto’s, op 6 uur positie). Hierbij het verplichte rijtje en een paar kiekjes van de Nomos.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Nomos Club Campus 38 absolute Grey
Diameter: 38 mm
Leeftijd: September 2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): September 2022 (ik ben eerste eigenaar)
Factuur en/of certificaat:
Originele doos en/of eventuele accessoires: Volledige set met doos, papieren, accessoires en factuur
Verzendkosten of afgehaald: Verzenden op koste/risico koper (ik verstuur alleen verzekerd) of ophalen regio Wijchen.
Conditie (krassen, werking etc): 95/100. Zoals omschreven hierboven.
Soort uurwerk en kaliber: Nomos Alpha handwind uurwerk
Vraagprijs: 950 euro , ruilwaarde 1050 euro (Nieuwprijs is 1200 euro en het horloge heeft een lange levertijd doordat Nomos produceert in batches).

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

26 likes

Vrijdagavond (Nomos Cl)UB (Campus 38 absolute grey)

4 likes

Friday UP. Doe een mooi bod en deze prachtige Nomos wordt van jouw.