TK: Nomos Glashütte Orion 332 Anthrazit, 35mm

Te koop: De tijdloze Nomos Glashütte Orion 332 Anthrazit in 35mm. Het horloge is in een hele mooie staat en is amper gedragen, zelfs op de caseback zitten geen noemenswaardige krasjes. De Nomos is voorzien van een nieuwe zwarte originele Nomos shell cordovan band, die slechts een keer of 3 gedragen is en waar ik een extra gaatje in heb laten maken. Binnenin tikt het klassieke inhouse Nomos Alpha caliber.

*Merk en model: Nomos Glashütte Orion 332 Anthrazit
*Diameter: 35.00 mm
*Lug Width: 18.00 mm
*Hoogte: 8.45 mm
*Glas: Sapphire
*Leeftijd: onbekend, “made in germany” op de dial, dus geen hele oude.
*Papieren, doos en eventuele accessoires: Horloge, Nomos band, gesigneerde Nomos gesp, generieke luxe horlogedoos, that’s it.
*Verzendkosten of afgehaald: kan beide in goed overleg.
*Conditie (krassen, werking etc): hele mooie staat, bijna niet gedragen horloge en zo ziet het er ook uit. Loopt mooi en accuraat. Nieuwe 3 keer gedragen band.
*Soort uurwerk en kaliber: Nomos Alpha caliber handwinder.

• Vraagprijs: direct een scherpe 900 euro inclusief aangetekende en verzekerde verzending.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

11 likes

Up en down naar 875 euro inclusief aangetekende verzending. Top deal, naar mijn mening!

3 likes

Up