TK: Nomos Metro Gangreserve 1101

Ik had dit horloge verkocht en heb het 2 weken geleden weer terug gekocht omdat ik het op een of andere manier toch weer wilde hebben…

Nu kom ik tot de conclusie dat ik het horloge na het uitpakken niet een keer heb gedragen. Dit is echt zonde en hij mag daarom weer gaan. Een kleine platte dress watch is dus officieel niet helemaal mijn ding.

Voor de rest heel veel value for money met een manufactuur uurwerk.

Merk en model: Nomos Metro 1101

Diameter: 37mm

Leeftijd: onbekend

Papieren, doos en eventuele accessoires: Doos, geen papieren. Zit op een velour bandje met Nomos vouwsluiting

Verzendkosten of afgehaald: in overleg

Conditie (krassen, werking etc): goede staat, vorige eigenaar had het horloge net een opknapbeurtje gegeven bij horlogemaker in Helmond

Soort uurwerk en kaliber: DUW 4401 (Inhouse met Nomos Swing System)

Vraagprijs: EUR 1600 inclusief verzenden. Sta open voor inruil maar beperkt tot een leuke duiker (Doxa bijvoorbeeld) of een bi-compax chrono.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

8 likes