TK: Nomos Orion 35 met 2 extra horlogebanden met bijpassende sluiting. Leuke dresser voor de feestdagen

Te koop: Mooie en leuke Nomos Orion. Ik heb dit horloge via een ruildeal gekregen maar kom tot de conclusie dat een dresser niet echt mijn ding is. Verder erg mooi en hoogwaardig afgewerkt met een werkelijk schitterend uurwerk in deze prijsklasse. Deze kan je mooi bewonderen via de glazen caseback tijden het opwinden van het uurwerk :wink:

Merk en model: Nomos orion 309
Diameter: 35mm
Leeftijd: 2016
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 09-11-2020
Papieren, doos en eventuele accessoires: Doos en papieren aanwezig. Betreft een overcomplete set met 2 extra originele Nomos bandjesmet een aparte Nomos sluiting.
Verzendkosten of afgehaald: In overleg.
Conditie (krassen, werking etc): Erg nette staat.
Soort uurwerk en kaliber: Nomos alpha handwinduurwerk
Vraagprijs: € 1.050,00 exclusief eventuele verzendkosten. Enkel interesse in eventuele inruil (met uiteraard cash-up vanuit mij) voor een Tudor BB 58 blue.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

3 likes

Weer onder de aandacht :slight_smile:

Uppie :slight_smile:

Verkocht via het forum.