TK: Obris Morgan Infinity First Generation, Grey Sunburst Dial

Met de komst van de SPB143 mag deze grijze sunburst - een beetje een grote versie van die SPB - echt weg, dus opnieuw in de verkoop.

Dit is ‘n Custom versie - gewoon neutraal, zonder fancy OM-kleurtjes in de wijzers, de specs: ‘Brush Finishing | Black Bezel | Sunburst Grey Dial | Black & White Date | Blasted Hour Hand | Blasted Minute Hand | Blasted Second Hand | Stainless Steel Bracelet | Extra Rubber Strap’.

Vooral met de metalen band niet echt een horloge voor de kleine pols, wel een heerlijke bonk staal als je 't kunt hebben. Op rubber (sail cloth werkt ook goed) gewoon een fraaie stevige tool watch.

Het rijtje:
Merk + het model: Obris Morgan Infinity, eerste generatie
Afmetingen: 43.00mm x 50mm x 14.50 mm, met 22.00mm lugs
Leeftijd van het horloge: aangeschaft oktober 2017
Aanwezigheid van papieren, doos en eventuele accessoires: complete set, inclusief ongebruikte zwarte OM rubber band.
Verzenden of afhalen (Utrecht, Leidsche Rijn) kan beide
Conditie van het horloge: heel netjes, paar keer gedragen, deksel heeft wat lichte veegjes, zie foto. De stalen band is ongebruikt.
Soort uurwerk: ETA 2824-2 Elaboré, met Incabloc
Prijs: 325 euro inclusief verzenden, geen ruil

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

toegestaan.

image

image

image

4 likes

Zie, sprekend…! :wink:

Up!

300 euro inclusief verzenden.