TK: Obris Morgan SeaStar 60's matt black

Deze Obris Morgan SeaStar 60’s mag weg wegens aanschaf van een ander zwarte duiker. Dit horloge heb ik redelijk recent aangeschaft en heeft mijn verbaasd in kwaliteit en afwerking. Met 40mm diameter en slechts 11,2mm hoogte is deze perfect voor de kleinere pols en is zelfs prima als dress-diver inzetbaar.
Qua design en afwerking klopt dit horloge gewoon. Nette diepzwarte wijzerplaat, geborstelde uurmarkering, keramiek bezel insert, afmetingen die spot-on zijn, mooie ‘sixties-inspired’ design en degelijke matzwarte PVD coating. Het matzwarte is vooral erg gaaf; echt diep zwart, er weerkaatst bijna geen licht vanaf. Erg gaaf om te zien. Het Miyota 9015 uurwerk loopt ongeveer 1 seconde per dag in de plus(!)

Waarom ik hem dan weg doe als ik zo enthousiast over het horloge ben? 2 zwarte horloges is te veel en de andere is een Seiko Monster :wink:

Het horloge is nog in nieuwstaat zonder krassen of beschadigingen in de PVD coating. De set komt kompleet met alle toebehoren plus een extra tapered deel van de band.

Merk en model: Obris Morgan SeaStar 60’s PVD black
Diameter: 40mm x 11,2mm x 50mm lug to lug
Aanschafdatum: 25-11-2019
Papieren, doos en eventuele accessoires: Full-set incl. extra links
Verzendkosten of afgehaald: Incl. verz. verzending.
Conditie (krassen, werking etc): Nieuwstaat
Soort uurwerk en kaliber: Miyota 9015
Vraagprijs: €295,-

7 likes

Weekendup. Wel wat voorstellen gehad maar nog niet de juiste.

1 like

Up. Mag weg voor €280,- incl.

Up

Up