Het volgende offer: een junior speedmaster verkopen om een professional te kunnen kopen, makes sense, don’t it?
Hierbij gaat mijn chronostop in de verkoop met vrij zeldzame bruine wijzerplaat. Het horloge is in goede staat gezien de leeftijd, en komt met de originele bracelet. De lume is mooi egaal verkleurd naar een warme beige kleur wat het horloge extra veel charme geeft.
Hoe de chronograaf werkt: je drukt op de pusher op de 12min stand om de chrono te laten lopen. Je drukt vervolgens nog eens op diezelfde pusher om de chrono te stoppen. Dit maal moet je echter de pusher ingedrukt houden om de verstreken tijd af te lezen. Laat je los, dan reset de chronowijzer. Wil je ook minuten kunnen aflezen dan is het belangrijk te onhouden op welke minuut de minutenwijzer stond toen je de chrono startte.
Al bij al een gimmick van een complicatie. Ik hou ervan .
En zeg nu zelf, waar vind je nog een Zwitserse handwinder chronograag van een gerenommeerd merk als Omega voor die prijs?
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop
Merk en model: Omega Chronostop
Diameter: 35mm
Leeftijd: 1969
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): overgenomen op het forum begin 23.
Factuur en/of certificaat: watch only
Originele doos en/of eventuele accessoires: originele bracelet, en je krijgt er de groene watchbandit strap bij.
Verzendkosten of afgehaald: kan verzonden worden. Kosten koper. Ik woon regio zuidwestvlaanderen, maar er kan wel een afspraak gemaakt worden voor de overhandiging.
Conditie (krassen, werking etc): algemeen goede staat. Werkt perfect. Heeft een aantal jaar geleden nog een service gehad, weet ik van 2 eigenaren geleden.
Soort uurwerk en kaliber: handwinder cal. 920.
Vraagprijs: 1050€
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
En enkele beautyshots