Te koop. Ik ben lang op zoek geweest naar een mooi exemplaar (en dat is absoluut gelukt), maar ik draag hem te weinig en dat is zonde.
Het betreft een Constellation met het beroemde Beta21 uurwerk. Deze is ontwikkeld door een aantal grote Zwitserse merken (hoofdsponsors waren Patek, Rolex en Omega, maar er waren er nog een paar), nadat de Japanners de toen opeens zwaar verouderde mechanische natuurlijk volledig overdonderden met hun (toen) State of the art en superaccurate kwartsuurwerken. Mooi verhaal, Google zelf de rest even. Er staat hier op HF vast ook wel het e.e.a.
Ik heb vorig jaar een NOS datumschijf laten plaatsen, de glaspakking is vernieuwd (vaak zit er zo’n vieze gelige rand om het glas) en hij is van binnen wat schoongemaakt. Loopt goed.
Gewone euro’s hebben de voorkeur, maar ik sta eventueel ook open voor een ruil. Een Black Bay 58 (zwart heeft de voorkeur) of een Black Bay 54 vind ik bijvoorbeeld wel leuk. Uiteraard met bijbetaling van mijn kant. Mocht je een ander leuk idee hebben sta ik daar wellicht ook voor open. Kom maar met een leuk en concreet(!) voorstel.
Merk en model: Omega Constellation f8192
Diameter: 37x42
Leeftijd: Not sure, maar ze zijn maar kort geproduceerd. Rond 1970 in elk geval.
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): december ‘24
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: nee
Verzendkosten of afgehaald: mag allebei, aangetekend versturen kost 14,95
Conditie (krassen, werking etc): Goed. Wat swirls hier en daar en een iets grotere rechtsonder, maar die niet super op. In het algemeen een bijzonder mooi exemplaar.
Soort uurwerk en kaliber: Beta21/f8192
Prijs: 1500
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb. ![]()
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
Vragen? PB me. ![]()