TK: Omega constellation

Het begin van mijn verzameling, een prachtig horloge! Maar niet voor mij. Hij valt volledig weg op mijn pols en krijgt geen draagtijd meer.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop:

Merk en model: Omega Constellation 168.017
Diameter: 35mm ex. kroon
Leeftijd: geschat rond 1970
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2022
Factuur en/of certificaat: factuur van restauratie aanwezig.
Originele doos en/of eventuele accessoires: servicebox en extra bandjes
Verzendkosten of afgehaald: Beide mogelijk, ik zet liever een bak koffie zodat ik ook weet wie het horloge krijgt.
Conditie (krassen, werking etc): Zeker gebruikt, het heeft al een heel leven gehad. Volledig gereviseerd door Ferrie Schweitzer
Soort uurwerk en kaliber: automatisch
Vraagprijs: 1500 euro
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

13 likes

Up nu voor 1400 euro

2 likes

Up 1350 euro

Up. Een ruil sta ik ook beperkt voor open.

Het mag dan wel een horloge groter dan 45.5mm zijn en geen diesel of invicta. Een tissot seastar valt bijvoorbeeld wel in de smaak met een bijbetaling.

Up

1 like

Up 1250 euro. Wat er allemaal aan gedaan is?

Nieuw glas, nieuwe kroon, volledige servicebeurt, kast opnieuw opgemaakt, pakking vernieuwd.

Ik hoop dat ik hem hier in een goed nest kan krijgen.

Up… Als iemand dit mooie horloge wil ruilen tegen een gebruikte Omega Seamaster quartz, kunnen we vast wel iets regelen :slight_smile: