TK: Omega Geneve Automatic - Zwarte Wijzerplaat - Ref.166.0098

Te koop vandaag deze zeer aantrekkelijke Omega Geneve Automatic 166.0098 uit de vroege jaren 70

De zwarte matte wijzerplaat is in uitstekende staat met contrasterende witte baton-indexen en een geheel witte wijzerset. De wijzerplaat en wijzers zijn gewoon perfect.

De 35 mm stalen kast met schroefdeksel is in mooie staat met hier en daar wat lichte vlekken.

Het loopt op een automatisch kaliber 1481 met snel verstelbare datum. Het uurwerk heeft een serienummer van 35 miljoen daterend uit ongeveer 1971. Het loopt goed en stelt zeer soepel in. Het horloge is in de paar jaar dat ik het bezit niet onderhouden.

Ik verkoop dit horloge zonder band.

€ 695 netto voor mij. Betaling via bankoverschrijving of PayPal alleen voor gerenommeerde forumleden.

Heeft u vragen?.. Vraag het gerust

Merk en model: Omega Geneve Automatic 166.0098
Diameter: 35mm
Leeftijd: 1971
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2022
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: nee
Verzendkosten of afgehaald: €10/ja
Conditie (krassen, werking etc): zie uitleg
Soort uurwerk en kaliber: Automaat 565
Vraagprijs: 695

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

35 likes

voor de duidelijkheid de uurwerk is cal 1481

Weekend bump voor deze!

4 likes

Nu €650!

€625!

€595!