We gaan weer wat uitdunnen, dus deze mag er ook uit. Betreft een Omega Genève Dynamic met ref. 166.039 en Cal 565 automaat. De vergulde versie kom je niet vaak tegen, en het is een heuse ‘gouden’ klatser met erg veel présence op de pols.
Elke details:
- 20 micron verguld
- Komt op de originele stalen band met Ref. 135/138, ook 20 micron verguld.
- Omega-gesigneerde kroon
- omega-gesigneerd plexi
- Het horloge houdt de tijd goed bij (al is de onderhoudsgeschiedenis me onbekend)
Staat:
- Vergulding is in een zeer nette staat gezien de leeftijd, aan de bandaanzet en de achterkant enkele imperfecties. Zie foto’s.
- Clasp ‘bijt’ net wat minder hard, maar komt niet los tijdens het dragen
Merk en model: Omega Cal. 166.039
Diameter: : 41,5x36,5mm, Dikte 11,2mm
Leeftijd: 1970 (serienummer 32xxxxxx)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Mei 2023
Factuur en/of certificaat: N/A
Originele doos en/of eventuele accessoires: N/A
Verzendkosten of afgehaald: Op te halen nabij Antwerpen, of verzending op kosten en risico van de koper.
Conditie (krassen, werking etc): Goed. Zie beschrijving bovenaan.
Soort uurwerk en kaliber: Omega Cal. 565 automaat.
Vraagprijs: 675 EUR
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).