TK Omega Planet Ocean Titanium

Te koop aangeboden
Deze utralichte Seamaster, iets meer dan 110 gram op rubber band. Supernauwkeurig en een hele unieke verschijning. Grade 5 titanium is gebruikt voor de kast en vouwsluiting. Optionele titanium band is ook grade 5 titanium.

Merk en model: Omega Seamaster Planet Ocean 215.92.44.21.99.001
Diameter: 43.5 mm
Leeftijd: 15-06-2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 15-06-2021
Factuur en/of certificaat: aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set, incl tag, alle garantie en chronometerpasjes en boekje, doos en omdoos.
Verzendkosten of afgehaald: beide, verzendkosten inclusief.
Conditie (krassen, werking etc): glas, keramische bezel 100%, kast klein krasje net boven de He valve
Soort uurwerk en kaliber: 8900, dubbele veertonnen, 60 uur gangreserve
Vraagprijs: winkelprijs € 7.700.-, nu voor € 6.250.-
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag)
.

Tevens als extra over te nemen: de prachtige titanium band, superlicht en met de reserve schakels. Lichte deskdive krasjes.
Van advies € 1.520.- voor € 1.100.-

11 likes

:arrow_double_up::arrow_double_up::arrow_double_up:

Wie wat te vieren heeft, trakteert: vandaag voor de 2e keer in mn leven officieel verloofd :clinking_glasses:

Een up voor dit bijzondere horloge en een prijsaanpassing naar € 5.950.-

14 likes

:top:

:top::top:

En weer boven op de stapel…

:back:on top!

En weer in t nieuws…verkopen of inruilen… thats the question.

Upperdepup​:top::top::top:

Terug on top of the list. Nog steeds for sale, meerdere vragen en reacties, maar nog geen deal gesloten.