TK: Omega Seamaster Aqua Terra Co-axial 2500 25033000 39mm full-set VERKOCHT!

Aangeboden uit mijn eigen collectie een Omega Seamaster Aqua Terra met het Co-axial 2500 kaliber. Het betreft hier de referentie 25033000 welke te herkennen is aan de zilvergrijze sunburst wijzerplaat en een stalen band. Dit type Aqua Terra is in mijn optiek een alleskunner; sportief, casual en zakelijk alles-in-1. Met een kast diameter van 39mm en de intens goeie stalen band is het een zeer fijn horloge om te dragen.

Het horloge en de band zijn in zeer goede staat! Uiteraard bij nauwkeurig inspectie is er altijd wel iets te vinden, vooral de band heeft een paar fijne krasjes. Het horloge dateert uit 2002 en is in 2007 bij Omega voor onderhoud geweest. Het uurwerk functioneert voortreffelijk, maar een onderhoudsbeurtje zou na 10 jaar wel weer eens mogen.

1 Omega Seamaster Aqua Terra (ref 25033000)
2. Diameter : 39,4mm
3. Waterresistant: 150 meter
4. Uurwerk: Omega 2500 Co-axial
5. Staat: Goed tot zeer goed
6. Leeftijd: 2002
7. Face-to-face transactie heeft mijn voorkeur
8. Verzenden: Liever niet
9. Inruilen: Nee, geen inruil mogelijk.
10. Prijs: €1700 VASTE prijs

Bovenstaande prijs is een nette horlogeforum prijs, dit is ook wat ik er voor heb betaald. Handelaars vragen 2000€+ (tot wel 2500€) voor deze types en die zijn vaak in mindere staat. Wat betreft het onderhoud wat eraan staat te komen. Dit kaliber is op een ETA werk gebaseerd en kan door vrijwel elke horlogemaker wel geserviced worden tegen een niet al te hoge prijs.

19 likes

Up! Ik heb gecheckt wat ik exact voor het horloge heb betaald. Dit is €1655, bij deze een prijsverlaging naar dit bedrag :slight_smile:

Voor de mensen uit de noordelijke provincies. Ik ben dit weekend een aantal dagen in Friesland en Groningen, bij interesse kan ik het horloge meenemen.

2 likes

Up! Laatste poging, anders slinger ik het horloge op marktplaats. Of ik zorg zelf voor een service en knal de prijs flink omhoog :stuck_out_tongue:

1 like

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.