TK Omega Seamaster Aqua Terra Quartz 38.5mm

Hallo allemaal,

Hierbij bied ik mijn Omega Aqua Terra te koop aan. Ik heb dit horloge vorig jaar gekocht bij Wristcandy. Het horloge had bij aankoop een klein deukje in de bezel. Deze is door Dik Wakker gerestaureerd middels microwelding. Het horloge bevalt nog steeds enorm, echter wil ik dit horloge samen met de Oris bico verkopen om één horloge ervoor terug te kopen. De vraagprijs is €1.800. Dit lijkt mij reëel gezien de Aqua Terra quartz bij twee bekende winkels in Nederland te koop staat voor ruim €2.300.

Te koop:
Merk en model: Omega Seamaster Aqua Terra 38,5mm quartz (231.10.39.60.06.001)
Diameter: 38.5mm
Leeftijd: 2014 (welke maand zou ik even moeten opzoeken in de papieren indien gewenst)
Papieren, doos en eventuele accessoires: Fullset
Verzendkosten of afgehaald: Opsturen is mogelijk op risico van de koper. Anders persoonlijke overdracht.
Conditie (krassen, werking etc): Erg mooie staat. Zie foto’s
Soort uurwerk en kaliber: Quartz
Vraagprijs: €1.800

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

27 likes

Up. Prijs is enigszins onderhandelbaar maar hou het wel realistisch.

3 likes

Up en een prijsdaling naar €1.675! Al ik echt nog verder moet zakken voor een verkoop, hou ik hem denk ik nog voor mijzelf :grimacing:

6 likes

Gereserveerd!

3 likes

Verkocht. Dit topic kan naar het archief.