TK: Omega Seamaster automatic uit 1961

Te koop mijn Omega Seamaster uit 1961.

Onlangs op een veiling gekocht van een juwelier in NL, maar ik wil toch liefst even doorsparen voor een modernere.
Er zit nog 6 maanden garantie op, maar ik weet alleen niet of die garantie overdraagbaar is.

Dan nu de klok zelf:
Het Omega automatic movement 591 is in goede staat en zeldzaam.
De diameter van het omega horloge zonder kroon, is 34,5mm. De kroon zelf is nog origineel.

De vorige eigenaar heeft er een nieuwe lederen band aan gemaakt, compleet met een aftermarket Omega gesp. De bandlengte is 20,5cm inclusief de gesp.

Merk en model: Omega Seamaster ref 14704 SC 61
Diameter: 34,5 mm zonder de kroon.
Leeftijd: 1961
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 11 december 2020
Papieren, doos en eventuele accessoires: geen
Verzendkosten of afgehaald: Ophalen of verzenden (kosten en risico verzenden zijn wel voor rekening van de koper)
Conditie (krassen, werking etc): Gedragen, met weinig tot geen gebruikssporen. Rechts van de 12 uur aanduiding, zit een heel klein krasje.
Soort uurwerk en kaliber: Omega automatic movement 591
Vraagprijs: €650
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

14 likes

Up…

En nog een upje…

De beste wensen iedereen!

Nou vooruit, met de grootst mogelijke tegenzin een pricedrop voor dit schitterende tijdloze uurwerk, nieuwe vraagprijs €600!