TK: Omega Seamaster Bond Quartz full size ⚓️

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop:
Omega Seamaster Bond Quartz full size :+1:

Stukje nostalgie, dit model in automaat was m’n eerste “duurder” horloge in die tijd, horloge ziet er voor z’n leeftijd nog prima uit (check de foto’s)
met nog mooie strakke rode seconden tip en niet te vergeelde dots op de wijzerplaat.

Merk en model: Omega Seamaster
Diameter: 41mm
Leeftijd: eind jaren 90
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): begin van dit jaar
Factuur en/of certificaat: bon ter inzage (staan meerdere horloges op)
Originele doos en/of eventuele accessoires: watch only met wat schakels en een etui
Verzendkosten of afgehaald: ophalen heeft de voorkeur, verzenden kan tegen postnl tarief en met risico van koper.
Conditie (krassen, werking etc): gedragen staat , maar netjes en passend bij z’n leeftijd.
Soort uurwerk en kaliber: omega quartz
Prijs : €1850,-

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

34 likes

Nieuwe betere foto’s de andere zijn wat overbelicht … en ik zal er 3 nato’s bij doen …zo draag ik het horloge zelf nl ook om de stalenband te ontzien. (Als je het op staal wilt dragen zou ik de pennen en bussen vervangen).

Vaste prijs €1500,-

7 likes

Upje , helaas heel heel veel ruil voorstellen … ik sluit het nooit uit maar de kans is klein :+1:

1 like