Hallo beste mede-forumleden.
Er komt een BB54 in de collectie, dus ook deze leuke Seamaster Cosmic met ref. 165.022SP mag het nest verlaten.
Het horloge verkeert in mooie staat, met de kast in een uitzonderlijk nette staat. Verder heeft deze ook het originele (krasvrije) Omega-gesigneerde plexi, en de originele Omega-kroon. Overige onderdelen zoals dial, wijzers etc… ook allen origineel. het horloge wordt verkocht op een neutrale stalen band, dus niet-Omega. Het horloge loopt prachtig, met binnenin een Omega cal. 552 automaat. Het meest opvallende gebruiksspoor betreft een ontbrekend stukje lak op 12 uur, zie foto’s.
Merk en model: Omega Seamaster Cosmic 165.022SP
Diameter: 34mm zonder kroon.
Leeftijd: Jaren 70.
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Mei 2024, exact 6 maand geleden dus
Factuur en/of certificaat: N/A
Originele doos en/of eventuele accessoires: N/A
Verzendkosten of afgehaald: Af te halen nabij Antwerpen, BE. Verzending mogelijk op kosten en risico van de koper.
Conditie (krassen, werking etc): Zeer goed, zie foto’s en beschrijving.
Soort uurwerk en kaliber:
Vraagprijs: Een niet-toevallige 552 EUR
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).