Door mijn veranderde smaakt en de drang naar een kleinere collectie bied ik mijn seamaster te koop aan. Dus dit is nummer twee op de schop stoel. Zal niet meer worden gedragen tot een nieuwe eigenaar zich meld. Tot die tijd ligt hij te wachten in de kluis.
Het is echt een top horloge, dat vaak als gelijke wordt gezien van de submariner. Maar eigenlijk in mijn ogen niet te vergelijken is. Het uurwerk is METAS gecertificeerd, oftewel voldoet aan strengere keuringseisen dan de submariner, die COSC gecertificeerd is. Ook qua uiterlijk is de seamaster totaal anders, veel levendiger en een eigen gezicht. Waar de submariner saai is. Heeft de seamaster rode accenten, datum op 6 uur, een golvend patroon op de wijzerplaat en een helium escape valve. En mocht je de stalen band niets vinden, zit de OEM rubberen band met deployant clasp er bij. Of gewoon ideaal voor als je een set met allebei wil. Maar de easy adjustment op de stalen band van de seamaster is in mijn ogen beter dan die van de submariner. Omdat je het horloge er niet voor hoeft af te doen.
En ook voor deze geld. GEEN INTERESSE IN RUILEN OF LOWBALL OFFERS! So don’t even try. Dus blijf ver uit mijn buurt alsjeblieft
Merk en model: Omega Seamaster Professional 300m
Diameter: 42mm
Leeftijd: 2,5 jaar
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 29-04-2022
Factuur en/of certificaat: factuur aanwezig ter inzage, master chronometer, pictogrammen en garantie pasjes aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set, inclusief OEM rubber band met deployant clasp met inmiddels een nieuw prijs van €600, witte omdoos, piano houten doos, handleiding, etui met alle 3 de pasjes, witte hangtag, extra schakels
Verzendkosten of afgehaald: verzenden op risico van de koper, afhalen heeft de voorkeur, doordeweeks midden van het land, weekends friesland
Conditie (krassen, werking etc): zeer goed gedragen staat, in rotatie gedragen, enige noemenswaardige kras is op de 6 uur zijde van de clasp, deze is voelbaar. De stalen band is in verhouding weinig gedragen en heeft veel in de kluis gelegen, omdat ik meer voorkeur gaf aan de rubberen band.
Soort uurwerk en kaliber: calibre 8800
Vraagprijs: €4950
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
I solemnly swear
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
c