Te koop:
De mooiste Omega Seamaster SMP300. De groene variant. Deze full set komt compleet met de Omega metalen en rubberen band en daarnaast een top kwaliteit mesh band van watchgecko (zonder dollen dezelfde looks en kwaliteit als de originele mesh maar dan wel comfortabel om de pols). Met deze set ben je gelijk klaar.
Merk en model: Omega SMP300 groen. 210.30.42.20.10.001
Diameter: 42mm
Leeftijd: 01-05-24
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): juli 2024
Factuur en/of certificaat: geen factuur. Wel alle pasjes (afgestempeld).
Originele doos en/of eventuele accessoires: alles aanwezig.
Verzendkosten of afgehaald: beiden mogelijk. Verzendkosten voor koper en alleen volledig verzekerde verzending.
Conditie (krassen, werking etc): in absolute top staat. Ik kon amper wat vinden. Alleen op de sluiting enkele lijntjes.
Soort uurwerk en kaliber: Omega 8800
Vraagprijs: 4500 voor de hele set. Dus met omega metalen band, omega rubber en watchgecko mesh.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb. Yes!
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.