Dag medeliefhebbers,
Na lang wikken en wegen bied ik mijn Omega speedmaster triple date aan. Op dit model zit een legio aan functies/complicaties: dag, datum, maand, 24h aanduiding, chronograph. Wordt verkocht op de originele stalen band, met eventueel een vouwsluiting.
De Omega is door mij aangekocht aan het begin van 2022 en spaarzaam gedragen. Ik heb nu mijn zinnen gezet op een nieuw horloge waar deze de collectie voor zal moeten verlaten.
Merk en model: Omega speedmaster triple date COSC certified, ref 32205000
Diameter: 40mm
Leeftijd: productie in 2008
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): februari 2022
Factuur en/of certificaat: Factuur van levering in 2021
Originele doos en/of eventuele accessoires: Orinigele tag, doosje van Watch trophies
Verzendkosten of afgehaald: voorkeur afhalen (te Nijmegen)
Conditie (krassen, werking etc): Hele nette staat, zie foto’s
Soort uurwerk en kaliber: Omega caliber 3606 (COSC)
Vraagprijs: 2650 euro
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).