Tk. Opruiming! Seiko Citizen Roamer BWC Onsa Casio Buler

Een van de goede voornemens; eens goed de bezem door de collectie. Te beginnen met deze horloges die ik niet (meer) draag. Alles loopt/werkt. Geen onderhoudshistorie bekend. Meer foto’s/info op aanvraag.
Ik zet de prijs vooralsnog vast op €75 p stuk ex vzk.

Merk en model: zie onderstaand
Diameter: zie onderstaand
Leeftijd: jaren 70 tot 10
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): door de jaren heen verzameld
Factuur en/of certificaat: nvt
Originele doos en/of eventuele accessoires: nvt
Verzendkosten of afgehaald: vzk koper, afhalen mag ook
Conditie (krassen, werking etc): zie onderstaand
Soort uurwerk en kaliber: zie onderstaand

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

1. Citizen eco drive pvd, keurig nette staat, incl boekje/tags, originele band nog, 43mm
  2. Citizen multi chrono quartz (donkerblauw), keurig nette staat, incl boekje, originele band, 37mm (VERKOCHT)
  3. Citizen chrono quartz (wit) Ore Felici, nette staat, 37mm
  4. Seiko chariot ‘tank’ 2c21-5180, quartz, netjes, krasje glas tussen 3 en 5 index, lijkt oneffenheidje te zitten thv 3 index 35 x 24,5 mm.
  5. Seiko galaxy ‘tank’ 5y30-5060, quartz, netjes, krasje glas rechtsboven, 32,5 x 25 mm.
  6. Seiko QZ 0923-5010. Rondom aan de zijkanten is de wijzerplaat verkleurd. 42 x 35 mm
  7. Roamer Micro quartz. Gave antraciet wijzerplaat en gebold plexiglaasje. Chroom afgesleten. 34mm.
  8. BWC handwinder, 34mm. (VERKOCHT)
  9. Onsa handwinder, 34mm.
  10. Casio 590 A156W lcd 36 x 32 mm
  11. Buler NOS, handwinder, plekje aan de zijkant. 41 x 35 mm.
  12. Citizen crystron lc, 39 x 37 mm. Rondom gebruikssporen.

4 likes

:up:

Beide seiko tanks verkocht.