TK: Oriënt Kamasu groen

Merk en model: Orient Kamasu groen
Nr.: RA-AA0004E19
Diameter: 41,8mm
Hoogte: 13mm
L2L: 46mm
Leeftijd en datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Mei 2021
Originele doos en/of eventuele accessoires: Aanwezig (doos, extra schakels, boekjes (niet ingevuld garantiecertificaat)
Verzendkosten of afgehaald: Kan beide. Af te halen in Oostkamp (België), of verzendkosten in overleg.
Conditie (krassen, werking etc): Weinig gedragen, en in heel mooie staat. Paar haarlijntjes op de zijkant van de kast, wat deskdive-sporen op de band en sluiting, maar het valt echt heel goed mee!
Soort uurwerk en kaliber: F692
Prijs: 150 euro

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Het betreft dus wel degelijk de groene, maar ik kreeg de kleur niet goed op foto…

Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

16 likes

En up met deze klassieker!

Voor de duidelijkheid, het gaat om deze kleur (de mooiste, vind ik :wink: ):

Nog een kerstcadeau nodig? Doe dan maar een redelijk bod…

Up, met gratis verzending! Meer foto’s nodig? Vraag gerust! Het horloge verkeert echt in zeer mooie staat!

De Sint is weer naar Spanje vertrokken. Nog iemand die straks het zuiden opzoekt, en nog een leuke duiker zoekt?

1 like

140 euro dan maar? Dat is toch een koopje voor deze klassieker?

1 like

Bekijk dit filmpje maar eens:

Hij kan nog onder je kerstboom liggen!

4 likes

Deze prachtige duiker is nog beschikbaar! 140 euro, dat is geen geld voor een horloge met deze specs…

1 like

Gereserveerd!

2 likes