TK Orient star standard date

Te koop

Hierbij verkoop ik mijn orient star standard date.
Dit horloge word niet meer gemaakt dus word steeds exclusiever.
Het horloge is voorzien van een mooie witte plaat met opgelegde 3d indices met scherpe wijzers met lume. Daarop zit een mooi saffierglas en een goed lopend uurwerk, er zit hier en daar wel een krasje op maar niet storend. Ook zitten er wel krassen op de band zoals te zien op de foto’s.

Horloge uit ruil verkregen maar helaas niet mijn ding, en de vorige eigenaar is er helaas niet super zuinig op geweest.

Band is voor polsmaat t/m 19cm omtrek.
Maar dit horloge smoelt natuurlijk prachtig op allerlei banden.

Merk en model: orient star standard date
Diameter: 39mm

Leeftijd: ?

Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 1-2021

Papieren, doos en eventuele accessoires: Complete set

Verzendkosten of afgehaald: kan beide

Conditie (krassen, werking etc): krassen op de band en paar op kast en een klein butsje in de kast (is wel op te knappen)

Soort uurwerk en kaliber: Orient 40751 automatisch

Vraagprijs: 270

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

9 likes

Horloge laten opknappen, voor 270,- een mooi horloge. Hierbij nieuwe foto’s. Niet helemaal vlekkeloos maar zeker geeb storende factoren meer op het horloge

11 likes

Up👍🏻

1 like

Up🤔

1 like

Nog maar een up dan.

1 like

1 keer een drop naar 260 ex verzendkosten.

Evt open voor ruil met seiko presage of zelos

4 likes

Bump

1 like

Eventueel is ruil ook een mogelijkheid, heeft niet mijn voorkeur maar sta er voor open.

Seiko presage achtig of een bronze horloge.

3 likes

Up up up up

2 likes

En weer een upje voor dit ondergewaardeerde pareltje.

1 like

Voor dit weekend dan. Bodemprijs 250,- voor dit prachtige horloge. Discontinued dus je gaat hem steeds vaker tegen komen.